Ministerios - Ministries

Niños

Nuestra prioridad es proporcionar un ambiente de aprendizaje seguro y agradable mientras aprenden las verdades bíblicas.

“Instruye al niño en su camino, Y aun cuando sea viejo no se apartará de él.”

Proverbios 22:6

Kids

Our priority is to provide a safe and pleasant learning environment while learning Biblical truths.

"Train up a child in the way he should go; even when he is old he will not depart from it."

Proverbs 22:6

IMG_1426_edited.jpg

Jovenes

Nuestro objetivo es enseñar el Evangelio y los principios de la Palabra de Dios para que puedan formular sus propias convicciones espirituales a medida que entienden, aplican y se deleitan en el propósito de Dios.

Acuérdate de tu Creador en los días de tu juventud, antes que vengan los días malos, y lleguen los años de los cuales digas: No tengo en ellos contentamiento.

Eclesiastés 12:1

Youth

Our objective is to teach the Gospel and principles of the Word of God so that they may formulate their own spiritual convictions as they understand, apply, and delight in God’s Word.

"Remember also your Creator in the days of your youth, before the evil days come and the years draw near of which you will say, “I have no pleasure in them”

Ecclesiastes 12:1

Damas

El Ministerio de mujeres en Iglesia Mirra,es animado a través del estudio y la aplicación de la palabra de Dios,  con sus valores y principios , mientras construyen relaciones con otras mujeres.

Womens

Women's ministry at Mirra church is encouraged through the study and application of the word and principles of God necessary to Glorify him all while building relationships with other women.

women's 2.HEIC
IMG_3314.HEIC

Varones

El  Ministerio de Hombres existe para glorificar a Dios equipando a nuestros hombres con los Principios y Fundamentos de la Palabra de Dios.

Para cumplir con su liderazgo ordenado por Dios en el hogar, la Iglesia y el mundo que lo rodea.

Mens

Our Men’s ministry exists to Glorify God by equipping our men with the Principles and Fundamentals of the Word of God.

In order to fulfill their God ordained leadership in the home, the Church and the world that surrounds him.